ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
یه ساختمون هفت طبقه خالی
یه پیر زن ویلچری
یه چای ساز روشن
همه چیز هایی که دور من هست
حجم این تنهایی پنج شنبه ها خیلی خیلی بیشتره ....
وقتی از پنچره سراسری اینجا به اتوبان شلوغ نگاه میکنم احساس میکنم یه گوشه این دنیا پرت شدم.....
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
هر سازی که میبینم بدآهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هرکجا آیا همین رنگ است؟؟؟؟
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03
یک من که میرود به سمت رد پای تو
و افتاب و افتاب و افتاب
تمام انچه بین ما بود و هست اب میشود......
ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03